Procedura zgłaszania roszczeń z tytułu gwarancji należytego wykonania w przypadku wad


Gwarancje, których oczekują zleceniodawcy co do zasady mają być „bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie”. Nie oznacza to oczywiście, iż gwarant wypłaci środki z tytułu gwarancji „na telefon”. Zazwyczaj w treści gwarancji określono konkretną procedurę zgłaszania roszczeń, która przewiduje:

– kwestię formalną związana z formą zgłoszenia roszczeń, podpisami pod roszczeniem etc.

– kwestię związaną ze wskazaniem kwoty roszczenia (oraz często – co budzi czasem wątpliwość – wskazaniem dokładnie jakich pozycji i kwot, których dotyczy roszczenie.

Zazwyczaj standardem jest wypłata w ciągu 14 dni od wezwania. Warto wskazać, iż ubezpieczyciel czy bank nie będą w żaden sposób badać czy roszczenie jest zasadne w sensie merytorycznym. Nikt na inwestycję nie będzie wysyłać choćby rzeczoznawcy czy inspekcji. Często zdążą się również, iż roszczenia, które są w oczywisty sposób bezzasadne nie są uznawane przez gwaranta i nie dochodzi do wypłaty

Gwarancje należytego wykonania

Zamów rozmowę telefoniczną

Phone

Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej.

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Contect new